Kızlar bebeğim bu zamana kadar gayet güzel kahvaltısını çorbasını yoğurdunu yerdi.ama su 2-3 gündür nerdeyse hiçbir şey yemek istemiyor sadece beni emiyor. Havalardan mı acaba iştahı kaçtı çözemiyorum birde bazen kaşıkla değil elimle verince yiyor. Benim gibi olan annişler var mı nasıl yedirebiyprsunuz açana bebişleri