Mucizeem benim de bebeğim iki buçuk aylık annem ve kayınvalidem gece asla yıkanmaz derlerdi ve yıkamazdım gündüz yıkardım ama ilk defa dün gece saat 12 yıkamak zorunda kaldık çünkü sabahtan köye gittik o ortamı da biliriz yani toz toprak gece geldik eşim yarın yıkarız dedi hayır dedim ben bu halimle yatağa girip uyuyamazken onu nasıl öyle yatırıcam dedim 😆 kalkıp yıkadık ve her gece saat başı uyanan çocuk ilk defa maşallah diyim sadece bir defa uyandı mamasını içip tekrar uyudu ve uzun bir aradan sonra bende Rahat uyudum 🤩 bundan sonra anladım ki kendi bildiğini yapıcan evet büyüklerimiz bazı konularda haklılar ama kendi doğrularımızdan da şaşmamamız lazım 👌