Malum havalar fena, diyarbakır daha da fena. 40 derecelerle ugrasıyoruz.
Gündüzleri klima çalışıyor ama gece odaya gecince yanıyoruz. 32 derece yatak odası. Havanın canı isterse hafif esiyor ki o bile yetmiyor.
Oglanın beşiği odada cok kuytuda kalıyor. Orası daha havasız, o yüzden bizimle yatakta yatıyor. Gece sadece bezi var üstünde. Çıplak yatıyor. 3 gün öncesine kadar ince kollu zıbınlaydı ama asırı terliyordu sürekli üst değişip bez koyuyordum. Uyanıyordu tabi. Böyle de yastığı yatagı sırılsıklam, sürekli ter siliyorum boynundan koltukaltlarından. Hasta olacak artık korkuyorum ki hafif bir öksürük vardı dün aksam. Sizler neler yapıyorsunuz? Bu arada 16 aylık.