Eylul25 Aguline gaz şurubu kullanıyorum yarım çay kaşığı oldukça rahatlattı içeriğide bitkisel günde 3 kere olmasına rağmen sabah akşam kullanıyorum kabızlık hazımsızlık gaz sancısı ve karın ağrılarına iyi geliyo yardımcı olurmu bilmiyorum
Tazeannee Benm oğlum çok gazlı ağlamaktan çok kötü olunca sabunu minicik kesip elimle yumşatıp poposuna koyuyorum hemen bezi kapatıyorum osuruk kaka ne varsa çıkıyo aşırı rahatlatıyo denemenizi tavsiye ederim bizim buralarda hep böyle yapılır hiç bi zararı yok anında çıkıyo sabunda