Kızım 3440 kilo doğdu. Bugün tam 2 ay 15 günlük ve kilosu 4780 sağlık ocağı az olduğunu mamaya başlamam gerektiğini söylüyor mama vermek istemiyorum. Çişli bezleri gayet iyi bu sıcaklarda terlemesine rağmen günlük 4-5 bez alıyorum. Aşırı gazı var metsil ve symbı sys kullanıyorum. Bu sabah 2 defa yatağımıza kaçıracak kadar kakasını yaptı mesela ishal gibi oluyor vermeyince gazdan kıvranıp ağlıyor çok arada kaldım ama kilosunu bu durumun etkilediğini de düşünüyorum günde 2-3 kez bu şekilde bez alıyorum. Sizce az mı kilosu ya da ne yapmalıyım