Sedfibomlksh16 Pazar günü 6. Ayımıza giriyoruz atak zamanına girmişiz uykuya direnme huzursuzlugu var.Sizin 6 ay atağınız nasil gecti kızlar? 🥺
Minelask Sedfibomlksh16 7 ayimiz bitecek atlatamadik yani o atak başladı katlanarak devam ediyo desem yanlış olmaz😅
Nanelimoonn Sedfibomlksh16 valla 6 ay 8 günlüğüz ve bu zamana kadar zorlanmadım ataklarda. Normal çocuğum yani. Arada kucak isteyip ağlıyor ama o da olur arada 😂
Sedfibomlksh16 Minelask ay demeyin öyle yaa valla gözüm korktu suan 😀 uslu bir oglum var çünkü böyle surekli mız mız uykuya zor gecmeleri yaşayınca çok zorlanıyorum🙄
Minelask Sedfibomlksh16 benm kızımda çok akilliydi ağladığını duymadım 5. Aya kadar ama nazarmi geldik bilmiyorum gece gündüz ağlıyor
uzunayse Ay atagidami var bu ne yaaaaaa😩😩doğum tarihi ne sizin bebesin Bizde altıncı aya giecez ama zaten yirmi gündür ayltak haftasindayiz
2626 Busemehmetbora 4.ay bile mi ayyy bana bir şeyler oluyor biz daha 4.aydan çıkamadık Yarebbiimmmmmmm 🥹🥹🥹
Sedfibomlksh16 2626 4 ay atağından ben çok bir sey anlamadım kucak istiyordu genelde ama bu sefer ki ataksa eger anlıyorum hic bir seyden memnun degil cünkü
2626 Sedfibomlksh16 ne uyku ne emme sürekli kucak bizimkisi hep böyle geçti bütün düzenimiz alt üst oldu maalesef 6.ayı nasıl kaldırırız bilmiyorum
Sedfibomlksh16 Yaren ay kesinlikle öyle gözleri kıpkırmızı yaş akıyor resmen hala direniyor uykuya şaka gibi 😀
giresun Sedfibomlksh16 uykuya direnme maalesef bizdede var demin kriz geçirdi şimdi uyudu basım ağrıyor 😱
Zeynep1903 Sedfibomlksh16 berbat meme reddini dibine kadar yaşadık güya atak bitti ama hala aynı devam ediyo ara ara. Tabi biraz daha iyi hali.Şuan 6 ay 8 günlüğüz. Allah yardımcınız olsun 🤦🏻♀️
Sedfibomlksh16 Zeynep1903 amin canım cümlemizinn valla atak biter bu aydan sonra diş sorunları başlar of of 🤦♀️
Yaren Sedfibomlksh16 hahaha benimki bir de gözleri yarım açık uyuyor uyuyorum ama aklım uyanık olmakta der gibi 😅