Kizlar kızım 6 gün sonra 4 aylık oluyor ama 26 günde sadece 350 grm almis ve cok az . Cisli bez sayımız 3 e düştü emmek istemiyor mama yemiyor memede sadece 5 dk kalır sonea kendini geri çekiyor. Mama denedim almiyor birkaç mama denedim belki tadı olmamıştır diye yok almiyor . Keyfi yerinde ağlamıyor sızlamıyor huzursuzlugu var oda dış çıkarıyor o yüzden ne yapmam lazım nasil mamaya alıştırdıniz ne biberon ne emzik kıyamet kopariyor ağzına almiyor cok denedim ama nafile aynı durumları yaşayan var mı lütfen beni de bilgilendirir misiniz bu arada kızım 2.475 grm doğdu küçük bir bebis