Gokceada doğdukları ayla alakalı bence. Erzurumda yaşıyoruz biri mayıs biri mart doğumlu,ikisini de yaz gelene kadar çorapla yatırdım. Kışın soğuklarda bebekler küçükken çorap giydirilmeli bence. En azından 6 aya kadar kışın üşür çünkü. Ama şu an havalar baya sıcak o yüzden tabii ki çorapsız yatmalı yazık pişer