Ben tam 58 gün lohusaydim özellikle sonlara doğru çok fazlaydı normal doğum yaptm.korktm doktoruma gttim bazı kadinlarda 2aya kadar sürebiliyo korkma sıkıntı yok demsti 58.gn bitti çok şükür.sizin de normaldir bence ama 40i gectkten snra devam ederse içinizin rahat etmesi açısından doktorunuza görünün