Tugrafra ben de isterdim onların dediği gibi sürekli emzirmeyi beslemeyi ama yetmiyor sütüm yani rızkı ne kadarsa o kadar içer bebek de ben artık takmıyorum . Bazısı var sütü bol hiç de bişey yemediği takviye almadığı halde eee onlara da Allah veriyor yani ne yapalım … mama zehir değil sonuçta …. bu bebek 1 yaşına kadar bir şekilde doyması büyümesi lazım