Bebimde ki 4.5 aylik dogdugundan beri bas parmagini emiyo her gorenden tepki aliyorum alistirmissin diye ama elini cektigim an uyaniyo agliyo aslinda uzmanlar 2 yasa kadar normal karsiliyo ama insanlar aliskanligi kesmenin zor olucagini soyleyip bastan biraktirmak gerektigini soyluuo