Kızlar merhaba kendimi Ovülasyon testi ile takip ediyordum 14. gün yumurtlama 15. gün çatlama gördüm ikisini değerlendirdim sonrasında korunmasız ilişki hiç olmadı. Beklenen adet tarihim 11 Ağustos 8 Ağustos‘ta kan testi verdim beta 6.73 çıktı. Yani çatlamanın 15. Günü .
Size iki sorum var
beta değeri çok mu düşük internette kimyasal olabilir diyor
Oylasyon testi nde yumurtlama gördüğüm halde geç döllenme olabilir mi? Negatif gördükten sonra teste bir hafta devam ettim hiç pozitife dönmedi tekrar . Sperm kaç gün yaşar??? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler