Mtbua Kızlar haşemanın bonesiini takamıyorum kafama yapışıyo falan yüzümde büyük olduğundan kötü duruyo sizler nasıl kullanıyosunuz ne takıyosunuz boynu kapalı tercihim
Sssbbbb Mtbua haşema bonesi içine normal bone takıyorum önce. O kaymasını ve daha sabit durmasını sağlıyor
balkupusu Mtbua ben de normal bone takıyorum içine ama boğazı kapalı yapmiyorum hic yakışmıyor bana 🤦♀️
Mtbua balkupusu banada yakışmıyo ama boynumu açamam ya normal şal takıyorum aslında hiç bellide olmuyo ama başka önerisi olan vardır belki dedim 😒
Mtbua 123_azra bu deniz bonelerinden mi bahsediyosun baktım trendyolda herkes surata aşırı yapışıyo falan diye yorum yazmış
Mtbua 123_azra gözükmezde duruşu nasıl güzel duruyo mu haşemamın kendi bonesi var aslında buna benziyo ama çok tipsiz duruyo başımda
123_azra Mtbua bendekı ıkı parcaydı bırıncı parca sadece sacı kapatıyor 2. Parca ustune takılıyor bu sayede kaymıyor ben alttan ve bas kısmından ıgneleyerek kullandım