Aysimannesi Busra1999 3-4 aydan sonra alışır bu aylarda bebeklerin tümü aynı . bence gündüz ses çıksın kasmayın, Çünkü zaten belirli bir uyku düzenleri yok , gece sese dikkat edin yeter ben öyle yapıyordum