Oğlum 20 aylık emzik olarak kullanıyor artık beni 2 yaşına girdiği zaman bıraktırmak istiyorum fakat hiç cesaretim yok emzik emmiyor sallanarak uyumuyor emerek ninni söyleyerek uyuyor memeyi bıraktığımızda nasıl uyutucam kafamda deli sorular yardıma ihtiyacım var bırakanlar nasıl bıraktınız acaba