Mommyass Kızlar dogum yapalı 2,5 sene oldu. Onceden hic terlemezdim simdi koltuk altı terlemesi cok yasıyorum ve cok rahatsız oluyorum.. nedendir sizce yasayan varmı
Denizanasi92 Mommyass bende 6 ay oldu herkese diyorum bunu ben önceden böyle terlemezdim diyorum demek ki geçmeyecek 🙄
leopar Mommyass ya bende çok terliyor ve aşırı derece sıcak basıyor önceden yazları bile üşüyen ben 😂
Selin1234 Mommyass benim de 6 ay oldu acaba emzirmek ilemi alakası var benim 3.cocugum diğer ikisi emmedi hiç böyle terleme sorunum yoktu
Oznur_0708 Mommyass emzirmekten kaynaklı hormonları çalıştırıyor işte tüm ter bezleri vs ondan aşırı terliyoruz ya emzirmeyi kesince düzelir inşallah 😂
Adaaa_ Bende aynıyım 21 aylık oğlum terlemezdim şimdi sucuk oluyorum hele yeni doğum yaptığımda çocuk emdikçe sel boşalıyo sanki.. Hala öyleyim.. Emzirmek le ne alakası var söyler misiniz.. Bi arkadaşım vitaminlerin çektiği için öyle diyor bana..
Ipek000 Mommyass 11 aylık kızım hala geçmedi o terleme ve doğumdan önce hiç terlemezdim. Hamileliğin 7. Ayı gibi başladı hala devam ediyor.
Denizanasi92 Mommyass bana mantıklı geldi çünkü özellikle göğüs altım önceden asla terlemezdi şimdi felaket. Renkli bir şey giymeye çekiniyorum yaa 😞