Kızlar merhaba. Bebeğimin kabızlığı ne yaptıysam gecmşyor . Bicok ilac kullandım halen de bagırsak düzenleyici maflor damla kullanıyorum. kimyon cayı rezene kendim içiyorum bebeğe de zeytinyağı veriyorum. Sık sık masajda yapıyorum ama hic bir sekild3 hic birinin faydasını göremiyorum. Aşırı sıkınıyo kıpkırmızı oluyor. Cok caresiz kaldım bir iki kere sabun koy dediler onu yaptım. Artık onuda yapmıyorum ama bebeğim cok ıkınıyor nasıl baş edebilirim nasıl geçer tecrübelerinizi söyler misinizv😔😔