Merhabalar, bebeğim genelde her emmeden sonra kusuyo az mıktarda olsa,bazen kesik şeklinde bazen de az biraz mukuslu oluyo,boğazına geri gelıyo emdiği süt ve yüzünü buruşturup çıkarıyo aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba reflüsü mü var doktora gitmek şart mı bu durumda?