Taze1mom minisinannesiii33 philips avent kullanıyorum 2 senedir. Natural serisini al ama plastik yani, cam olanlar hemen kırılıyor. Makinaya atıyordum bir de birtanesini o hemen sarardı elimde yıkadığım hiç sararmadı 🤓
pogacayanakk Deletedmom_112 evet bu haber her yerde yok ama milli gazetenin güvenilirliğine inanıyorum ben. Herkesin kendi tercihi tabi umarım öyle bir şey yoktur ülkemizde satılanlarda yoksa ciddi anlamda zehir taşır
Nurrr1 minisinannesiii33 orta akışlı alabilirsiniz yavaş akışlı olan bebeğiniz için küçük olur muhtemelen 🌸