Benim adetim günü gününe gelirdi hiç şaşmazdı. 40 ım çıktıktan 10 gün sonra adet oldum aynı gün doktora gittim bi sıkıntı mı var yoksa adet mi diye neyseki adetmiş. O gün bu gündür kafasına göre takılıyor 2 haftada geldiği de oldu 2 ay gelmediğide. Doktor zamanla düzene girer demişti sabırla bekliyorum bakalım ne zaman eski halini alacak