Pamuk_bebegim42 ben kasaptan alıyorum döneri daha sonrada tırnaklı pide alıyorum yapan yerler var küp küp doğruyorum pideleri tavada bol tereyagıyla iki dakika ıslatıyorum servis tabalarının altına yerleştiryorum daha sonra dönerleri yine tavada tereyagıyla pişiriyorum ve pidelerin üzerine yerleştiriyorum sosunun içerisine salça su ketçap koyuyorum dönerlerin üzerine bolca sos döküyorum ki alttaki pidelere kadar sos gidiyor zaten göz kararı yapıyorum ben ölçek veremiyorum oyüzden üzeri içinde yine bol tereyagı kızdırıyorum son olarakta yoğurt koyuyorum yanına bir biber ve yarım domates kızartıp ekliyorum hazırrr