Kızlar iyi günler nasılsınız 🥰 oğlum 28aylık artık kullanmıyor suluğunu. 2.ye hamileyim daha 8 haftalık. Yenisini alacağıma 2.bebeğim için sadece pipet kısmını alayım diye düşünüyorum. İnternette baktım stok yok. E bebekte falan varmıdır acaba. Hiç alan oldu mu?