GizemNilo Merhaba arkadaşlar, emziriyorum ve baya baya grip oldum.Parol harici hiç ilaç kullanmadım ama doktora gidip size ilaç yazılan annemiz oldu mu hiç ? Yoksa evde kendi yöntemlerimizle mi iyileşmeye çalıştınız teşekkür ederim şimdiden
Omero21 GizemNilo maskeyle emzirin ve sadece parol alın bol bol C vitamini alın geçmiş olsun ben korona olunca bile böyle atlattım
Murataleyna GizemNilo bende grip olmuştum maskeyi hiç çıkarmadım emzirmede takmadım sadece sürekli taktım kendim ıhlamur felan ictim çorba için maskeyi hiç çıkarmadım için bebeğime geçmedi 2 kere olmuştum bide normalden daha fazla su için sıvı seyler çok için
16prenses37 Sabah akşam aklınıza geldıkce sarımsak yıyın bence çorba yapıp ıcıne karabıber atıp terlemeye çalışın
Blondie Bebeğim iki aylıkken grip geçirdim. İlaç kullanmadım. Bebeginleyken sürekli maske taktım. Emzirme dışında babası ilgilendi. Özellikle iki gün baya zordu benim için. Ama parolun geçirdiği ağrıya zaten katlanilabilir diye düşünüyorum. O yüzden parol bile almayın bence.