Aytenekinci Bebeğimde iki gündür ateşi var sadece fitille dusuyo ve sanki ishal gibi emin deilim başına gelen var mi
Selin1234 Aytenekinci benim kızımda öyle 3 gündür pazartesi günü 6 aylık aşısı yaptık ondan sonra oldu alerji yapmış asi doktor öle dedi sadece fitil ile düşüyor
Ummahan250820 Aytenekinci canım geçen hafta kızımda ateşlendi düşmedi ateşi hiç çok huzursuzdu hemen götürduk doktor enfeksiyondan şüphelendi temiz çıktı çok şükür ama covitmiş
Aytenekinci Selin1234 ben daha aşısını yaptırmadım ateşi vardı düştü şuan xok huzursuz ne yapacağımı bilmiyrm emmiuo bişey yemiyo sadece agliyo bide emzik emiyo
Aytenekinci Ummahan250820 ayy çok geçmiş olsun şükür benm ogluminda tahlilleri temiz çıktı ateşi yok ama çok agliyo acaba dişimi cikiyo diyrm ama anlamiurm sadece agliyo cnku bakiyrm diş etine ama anlamiyrm