melisaninannesi Noname21 çocuğun ayaklari yanar kumda. Deniz ayakkabısı var ondan alın kesinlikle. Normal havlu da yetiyor. Plaj havlusu. Panço falan gereksiz pahalı.
Noname21 melisaninannesi güneş kremi peki . Bende sebamed losyon var . Ama böyle daha akıcı bir sey mi lazım tüm vücud için
OncedenGurme Noname21 gölgelikli simidimiz de var. Biz denizdeyken kullanıyor. Ama biz denizde değilken de suya girmek istiyor. O zaman şişme havuz kurtarıcı oluyor işte. Yoksa 7/24 sudan çıkmak istemiyor 🥲 mayo da 3 tane var bizim
Noname21 GiybetReis evet bunlar aklımda . Hasta olmasından korkuyorum acikcasi hangi saatler De sokuyorsunuz
GiybetReis Noname21 ben genelde ya öğlen 3 ten sonra ya da sabah 10- 12 arası sokuyorum denize havuza. Bir de hangi saat olursa olsun güneş kremi sürüyorum. İncia kullanıyoruz. Olmaz bişi merak etmeyin. Güneşten ve rüzgardan koruyun yeterli 😊
melisaninannesi Noname21 Biodermanin kids ini kullandim geçen sene. Hiçbir sıkıntı yaşamadık. Güneşe çıkmadan bir saat önce surersin
lanadelmiyav Noname21 muslin bornoz, uv korumali mayo sapka, gunes kremi, deniz ayakkabisi, simit. Bunlar sart bence. Geri kalan da size kalmis. Ne gotururseniz o kardir😅
Noname21 lanadelmiyav ya bu uv korumalı mayo şart mı. Ben ne kadar güneş alsa o kadar iyi diyorum ama .
lanadelmiyav Noname21 kesinlikle sart. Gunesin faydadan cok zarar verdigi aylardayiz. Hele ki, saat 11 ile 16 arasi. Alin bence, rahat rahat salinsin bebis
Lunaluu Noname21 sakın öyle bir hata yapmayın bende amaan nolacak ki büyüdü artık dedim ve oğlum hafif yandı. Tüm gece yanıyorum kaşınıyorum diye mızırdandı. Ondan sonra üstünden hiç çıkarmadım mayosunu😅. Güneş yanığına aloe vera bazlı losyonlar iyi geliyor bu arada😅👍.
Deletedmom_109 Noname21 normal plaj havlusu da vardı yanımda ama müslin panço havludan çok memnun kaldım. Seneye iki tane daha alacam inşallah. Uv korumalı mayo almadım burdaki yorumlarda ıslak kalıyor hasta oluyor diye alt şort aldım 2 tane oğluma. After sun kremlerini de öneririm son dakika aklıma geldi gratisten aldım benri marka. Uv korumalı şapkayı tavsiye ederim gerçekten önemli o lcwden almıştım onu.
ogretmen61 Noname21 ben müslin kullandım, deniz ayakkabısı da aldım lcwden slip stopun havuz kenarında falan iyi oluyo ayağı kaymıyo. Mustelanın güneş kremini kullandım, şapka bide.