kirmizibasliklikiz_ Anneler oglum dün sünnet oldu. 16 aylik. Doktor israrla sunnet kulodunun aparatini kullanmamizi soyledi ama o cok buyuk ogluma. Siz neler koydunuz nasil korudunuz bardak disinda ne yapabiliriz fikri olan var mi
Deletedmom_41 kirmizibasliklikiz_ 2 aylikti oldugunda kucuk oldugu icin minik kahve bardaklarinin yumusak agiz kismi alta gelecdk sekilde kullanmistik sukur bir problem yasamadik dr istegiyle bardak koyduk beze temas etmesini istemedi (klipsli degildi)
Gzmcyln kirmizibasliklikiz_ eşiniz istemiyo sanırım öyle okudum ama en mantıklısı bardak doktor o külotlara gerek yok demişti büyük beden bez alıp onu da bağladık çok rahat ettik biz
Kereminannesiii kirmizibasliklikiz_ karton bardağı yarıya kesip koyduk. Çok sert düşmediği sürece bir sorun ol almayacağını söylemişti doktorumuz.
asli3436 Merhaba öncelikle geçmiş olsun ben plastik sert bardaklar var ya onu kesip o ağız kısmını koyuyordum. Koruyucu oluyordu. Sıkıntı yaşamıyorduk
kirmizibasliklikiz_ asli3436 ya esim bardak istemiyor bende bardak koyalim diyorum ama baska ne yapabiliriz bilemedim
asli3436 kirmizibasliklikiz_ Bize bardağı zaten doktorumuz gösterdi koydu bizde o şekilde uyguladık baya iyi geldi başka ne koyulur bilmiyorum 😕
kirmizibasliklikiz_ Gzmcyln tamam ikna edecegim tesekkur ederim. Bu alt kismini ne kadar kesiyoruz peki
asli3436 kirmizibasliklikiz_ benim oğlum oturmak istemedi doktor da zorlamayın dedi zaten en sağlıklısı kendi kendine düşmesi dedi 10.gün düştü