Deletedmom_123 Kızlar bebeğim 4 aylık yeni kan damlasına başladık 7 kilo bebeğim doktor 7 damla dedi(ilk defa gittiğim bir doktor) instagramda ise böyle bir post gördüm siz kilo başımı veriyorsunuz yoksa doktorunuz hesaplama yaptı mı
Linasuannesiiii Deletedmom_123 bizim kan değerlimiz gayet iyiydi ama bende anemi olduğu için önlem amaçlı 3 damla kullanıyoruz biz
Gizemagar Deletedmom_123 o damlayi kullanirken suan oyle buyuk bir hata yaptığımı farkettim ki moralim cok bozuk şuan nasil bunu yaptim bilmiyorum herseyiyle diskisini bile dogdugu gunden beri her an kontrol eden ben damlanin icindeki toz stick varmis onu karistirmamisim ki bu kutu da en altina yapışık sekildeydi farketmemisiz bile suan bebegim 6 ay 23 gunluk ve bu zamana kadar sadece sisedeki siviyi kullanmisiz doktorunu suan aramamak icin zor tutuyorum sabah olsun diue beklemeye basladim
Deletedmom_123 Gizemagar yaa acaba önceden mi şişenin altındaydı ben şimdi aldığımda büyük bir toz paketi çıktı canım öyle fark edip karıştırdım inşallah değerleri iyidir sıkma canını
burjuvaanne Deletedmom_123 kilo basina . Kutudada yaziyor zatende aman her zaman kuvvetlice çalkaladikdan sonra verin 💐☺️
Gizemagar Uze2021 kutusunda kucuk bir toz demir damlasi olan paket cikiyor onu siseye bosaltmak gerekiyormus kutusuna bir bakin sizde prospektüs diye ben hic almamıştım icinden
Gizemagar Deletedmom_123 umarımmm 🌺🌺 ben genel degerlerime baktirdigim da cok ciddi bende düşüş oldugunj soylemisti doktor ve dogdugundan bu yana hep annesutu aliyor onunla alakali olabilir diye düşündüm suan devamli gittigim eczanenin acilmasini bekliyorum direk alip kullanacagim 🙈