Annecik34 bizim 3,5 aylıkken gazımız bitti bende gaz olucak diye nerdeyse hbişe yemiyordum 7-8 kilo vermiştim doktorda yesende gaz olcak yemesende dedi sadece belli başlı fasulye,kola,soğan vs gaz yapcak şeyler yeme dedi bende öyle yaptim tatlı bile yemiodum sonradan saldım herşeyi yedim