Sevgili anneler kızım 2 yaşında. Daha çok küçükken parmağa geçirilen fırçadan almıştım ona alışkanlık edinsin diye, ben her dişimi fırçaladığımda o da kendi fırçasını isteyip benim gibi yapmaya çalışıyordu. Artık gerçek bir fırça ve macun almak istiyorum kızıma. Ancak tereddütlerim var. Mesela kızım ağzına aldığı suyu geri tükürmeyi bilemiyor. O zaman ağzındaki macunu suyla birlikte komple yutar. Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim? Önce bunu mu öğretmeliyim? Diş fırçalama konusunda başka değinmek, belirtmek istediğiniz noktalar varsa tüm deneyimlerinizi öğrenmek isterim🌸