Merhaba arkadaşlar bebegim 4 ay 23 günlük bezinde fark ediyorum çok çok az bir şekilde kırmızılık oluyor idrar yaptıgı yerde kan mıdır yada bu kırmızılık nedir çok az bir şekilde sürekli olmuyor arada oluyor neden olabilir sizce ve idrarını da yapmayı azalttı kakasını daha çok yapıyor