Merhabalar yaklaşık 4 aydır sağarak veriyorum sütümü, gittikçe azalmaya başladı ve rengi değişti. Normalde sağdığımdan sütün tadına bakıyodum ama renk değiştikten sonra sütümün tadı çok kötüydü bebeğimde içmedi. Böyle bişey başına gelen varmı, internetten baktığımda besin değerlerinin nerdeyse yok olduğı yazıyor😕