Arkadaşlar bebeğim 42 günlük, şuan herhangi bir aktivite onu oyalayabilecek bişeyler yaptırabilir miyim çok mu erken? Zavallım öylece yatıp tavanı duvarları izliyor üzülüyorum 😅
Mesela tummy time yaptırabilir miyim yoksa erken mi? Siz neler yaptırıyorsunuz?