Ayselmiros bir bardak suyu kaynatıyorum içine bir çay kaşigi kimyon atıyorum bir taşimda o şekilde kaynatıyorum sonra tülbentten süzüyorum ve ılıyınca bir çay kaşigindan az şeker ilave ediyorum günde iki çay kaşigi içiyorum kendimde tüketiyorum isterseniz ibrahim saraçoglunun video su var youtube ondanda uygulayabilirsiniz ben cok faydasını gördüm anında rahatlattı