Alıştırma bardağı öneri lütfen bugün almak istiyorum kızım altı aylık oldu çay kaşığıyla içiriyorum çok suyu sevmiyor o yüzden yani Avent veya chicco hangisi sizce hanımlar kullananlar yoruma yosun tutmayan koku etmeyen akıtma olmayan memnunum dediğiniz link atsanız çok sewinirim