2yasina gelmeden önerilmiyor hem aşıları da tamamlanmadigi icin hemde daha cok küçüğuz diye sokmadim. 6.5 aylığız. Ben temiz oldugunu dusunmedigim deniz kiyisina bile sokmamaya gayret ediyorum. Kalabalik olsun yada olmasin otelci bir aileden geldiğim icin kullanilan kimyasallarin zararli oldugunu az cok biliyorum ve kimyasalli sulardan uzak tutmaya çalışıyorum . Denize giderken bile Mugla da sakli kalmis bakir koylari tercih ediyoruz.