Çişli bez sayısına ve kilo alımına bakın. Ona göre mama başlayın derim ben. Zaten yenidoğan dönemi sık emziriyorsunuzdur. Emzirdikten sonra da mümkünse sağım yapın. Bebek illa ki açlıktan huysuzlanmaz, emin olun aç mı değil mi. Eğer eminseniz emzirdikten sonra 30 ml takviye verebilirsiniz gerekdikçe. İlk üç hafta arada ben de mama takviyesi yapmıştım. Bazen 30, bazen 60 ml, bazı günler hiç ihtiyaç duymadım. Sık emzirdim, arttı mamayı bıraktık.