Merhaba anneler bir sorum olacak ,öncelikle erken diyenler olacaktır fakat bizim 6 sene çocugumuz olmadı ve 6 sene sonra tüp bebek tedavisiyle oldu şu an bebeğim 1 yaşında ve yaşım 30 , acaba şu an 2. Bebeği düşünsem mi yoksa 1 sene daha mı beklesem çok kararsızım evett zor olacak ama yaşım ilerledikçe başa dönmek daha mı zor olur acaba diye düşünmüyor da değilim fikir verebilir misiniz?