Kızlar artık yorgunluktan gece naptığımı hiç bilmiyorum, hatırlamıyorum da. 2.5 saatte bir alarm kuruyorum ama napıyorum o meçhul.
Her kalktığımda uyandırıyorum emzirmek için, yanıma vs de yatırıyorum yan emzirebilmek için. Ama gerisi yok yani emziriyor muyum, uyuyakalınca bırakıyor muyum hiç bilmiyorum.
Şimdi aç olsa bu bebek ağlar mı yoksa uykuya yenik mi düşer? Zaten evdeki tartı ile tarttım bir haftada kilo almamıştı hiç, içim rahat değil.