Oznur23erkan Kızlar bebegim 5 ay 3 günlük dünden beri kaka yapamıyor anne sütüyle besleniyor okdar cok ikiniyorki ikinmaktan ağlıyor hastaneye götürdüm film filan çektiler fakat hicbirsey vermediler probiyotik bi toz verdiler nasil gecirebilirim süreklidir hastaneye götürmek istemiyorum hastalık daha çok kapıyor napablrm
[silindi] Oznur23erkan verdikler toz işe yarayacak onu yedirin ek gıdaya başladınzmı bilmiyorum ama ben yoğurda karıştırıp veriyorum başlamadıysanız suya da karışıyor sanırım.
leopar Oznur23erkan anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyor doktorlar eğer çok rahatsız ve karnı sertleşmemişse 🙏🏻
Sibel20 Bir hafta kaka yapamamisti kızım, fitilde de çok zorlandık canını yakmak istemedim, probiyotik ve gaz damlası başladık herşey yoluna girdi, inşallah kısa sürede siz de sorunu cozebilirsiniz🙏🏻