asel_asya61 Ahmet_22 bir ay içinde 300 gr az ama genel olarak bakıldığında 6 kilo iyi. Sütünüzün yettiğinden eminseniz bu ay da mama vermeyin yine almıyorsa başlarsınız. Tabi bu benim naçizane düşüncem❤️
Aselzumra23 Ahmet_22 3 ayken 5 kilo idi 2900 doğdu meme reddi vardı o yüzden 10 gün hiç kilo almamış 2-3 kez mama başladım mecburen diğer öğünlerde sağıp verdim
Ahmet_22 oglumuz01 mamayi neyle başlayayım dedim biberonla diyo dedim o zaman memeyi istemez ha o zaman kaşıkla şırıngayla başla diyo
Aselzumra23 Ahmet_22 benimki 10 gün hiç almamıştı bende sütümu sağıp veriyorum artık zor ama ne yapayım
Aselzumra23 Ahmet_22 evet süt sagmaya fırsatım olmayınca veriyorum sadece 2-3 kez günde hip marka başladık
Aselzumra23 Ahmet_22 ama bizim 2.aydan beri meme reddi var silikon uç ile emiyordu zaten çok yordu beni danışman ile de görüştüm memeye donduremedim