Rumuz_13 Kızlar 2 aylık j bebeğim var reflü ilacı kullanıyoruz ondan mı bilmiyorum son zamanlarda ağzında köpük gibi az miktarda baloncuk oluyor.neden acaba. Elinide çok ağzına götürüyor
Anneolmak_01_06 Rumuz_13 aynı durum bizde de var.. tükürük bezleri çalışmaya başlıyormuş doktor çok normal bir durum dedi eline ağzına getirmesi de normalmiş.