oglumuz01 Yarım saat önce emzirmiştim 9 da ilk uykusunu uyutuyorum. Karnını doyurdum 9 da geçtik 40 dk uyumadı emmek istemedi. Uykuya geçiş anında emecek illa yoksa uyumaz. Sırt üstü yatırdım bende sarktı öne doğru öyle tuttu daldı ne zor ya
35izmir oglumuz01 bnimde su an dokuz buçuk ta uyudu 10 da kalktı tekrar dalsın diye bişiler yapıyorum yok offf offf biz dokuz aylık olcaz yarın atak mı ne ya bu bu cocuk böyle değildi gece bilmm kaç kere kalkar ve çok enerjik hep oyun bütün işim kalıyo yemek bile yapamaz oldum enerjim bitiyo böyle oynayamıyorum bile çocukla off