Keske ilk cocugunuz biraz büyüyünce düsünseydiniz, yada iyi korunsaydınız. 2.ci icin ilk cocuk niye sütten kesilsin 7 aylık henüz ona haksızlık gibi geliyor bana. Emzirin her yerde emzirin diyor. İleride kardesin icin seni sütten kestik mi diyeceksiniz.