Kızlar bebeğim 7 ay 20 günlük 4 dişi birden pıtladı emerken mememi dişlemiş felaket acı çekiyorum, içinden kan gibi sarı bir akıntı var ona rağmen emziriyorum ama çok canım acıyor , emzirmezsem mastit olurum.. napacağımı şaşırdım yardım bekliyorum maşallah geçecek bu yara yada ben nasıl emziricem 🥺