Goktugg50 alttan ikinci dişimiz yeni çıktı, 6 aylık olduğundan beri dişle uğraşıyoruz. Tadımlara başlayamadık bile doğru düzgün ağzını kilitliyor açmıyordu. Gece sürekli uyanıp emip uyuyo hala. Uyku eğitimi alcam artık bende dayanamıyorum, zombi gibi geziyorum etrafta