Arkadaşlar kızım 5,5 aylık ama neredeyse doğduğundan beri gürültülü kaka sorunu var ve ıkınarak yapıyor. Yani küçükken gazdan dolayı ıkındığını düşünüyordum ama artık hareketlendi durum hala aynı. Doktora götürdüm ama açıkçası çok da ilgilenmedi, tekrar götüreceğim. Alerji olabilir diye düşünüyorum ama sürekli aynı yapıyor yani anlayamadım her şeye mi alerjisi var,başına gelen annelerimiz yardımcı olabilir mi 😭