Ek gıdaya ilk geçtiğimizde çok evhamlı biri olmama rağmen blw denedim çok çiğnemeden yutup hep öğürdüğü için ara vererek denemeye devam ettim. Ama şimdide yapamıyorum, eline ince uzun bi parça aldığında hepsini ağzına sokmaya çalışıyor genelde ısırmıyor ve çok çiğnemeden yutunca boğazına takılıyor. Eline bişey veremiyorum yani hala…. Neler yapıyorsunuz? Bu durumu nasıl aşarım? 😭