Kızım 13 aylık bir ay sonra işe başlayacağım annem bakacak ve anneme alışık ama memeye çok düşkün saat başı emmek ister çok üzülüyorum bırakıp işe başlayacağım için bu durumu yaşamış olan var mı acaba süreç nasıl ilerliyor memeye düşkün olması korkutuyor sadece sanki çok yıpranacak gibi hissediyorum