Hanımlar sütüm içimin günlük sütü. Mayayı da activia kullandım. Öncekilerde ekşi olmamıştı şimdi ekşi olmus nedendir acaba. Yoğurt makinesinde yapıyorum ilk çıkardığımda oda sıcaklığına gelsin diye biraz fazla beklettim sanırım ağzı açık ondan mı olmuştur acaba.