Kızlar oğlum 27.5 aylık. Geçen ay denedim tuvalete oturmamak için çok direndi ve sürekli altına kaçırdı. Ben de hazır değil diye ısrar etmedim. Günlerdir kakadan çok rahatsız olduğunu fark ettim altını açtırmayan çocuk bezini alıp kendi açtırıyordu artık. Ben de dün bezi çıkardım. Sadece bikaç kez kaçırdı o da dışarı çıkmıştık o zaman. Öğle uykusundan kuru kalktı. Beni en çok şaşırtan gece uykusundan da kuru kalktı ki bezi çok dolu olurdu geceleri. Sabah da çiş yapmak istiyorum dedi. Ama aynı zamanda çok hırçın ve inatçı. Size sorum doğru yolda mıyım yoksa yine acele mi ediyorum?